Blog
3 powody, by nie wnosić pianina na własną rękę
Pianino może ważyć nawet 300 kg. Tak duża masa może utrudnić transport instrumentu, który jest delikatny i podatny na uszkodzenia. Poznaj trzy najczęstsze problemy związane z wnoszeniem tak dużych gabarytów.
Jakiego rodzaju gabaryty można wnieść przez okno?
Podczas przedsięwzięcia, jakim jest przeprowadzka, potrafi pojawić się wiele niespodziewanych sytuacji. Często zdarza się, że meble, które bez problemu można było wnieść i wynieść z poprzedniego mieszkania nie mieszczą się na klatce schodowej w nowym miejscu zamieszkania. Zazwyczaj są to duże robione na zamówienie meble, antyki, pianina lub fortepiany. W takiej sytuacji konieczne jest przetransportowanie gabarytów przez okno lub balkon. W tym artykule przyjrzymy się procesowi wnoszenia dużych przedmiotów przez okno lub balkon oraz zastanowimy się, dlaczego warto powierzyć to zadanie firmie przeprowadzkowej.
Przeprowadzki specjalistyczne, czyli jakie?
Przeprowadzka to wydarzenie, które wielu osobom kojarzy się ze stresem, szczególnie gdy w grę wchodzi przeprowadzka specjalistyczna. Czym są przeprowadzki specjalistyczne? Mówimy o nich wówczas, gdy trzeba przewieźć meble, urządzenia AGD lub inne przedmioty o dużej wadze, których przenoszenie wymaga zachowania szczególnej ostrożności lub niestandardowych metod transportu. Najczęściej mamy do czynienia z takim przedsięwzięciem w firmach przemysłowych czy produkcyjnych lub takich, w których korzysta się z urządzeń o wadze przekraczającej kilkaset kilogramów. Przeprowadzka specjalistyczna jest niezbędna także przy transporcie rzeczy delikatnych oraz takich o wysokiej wartości, jakimi są sprzęty laboratoryjne, urządzenia medyczne, kasy pancerne czy szafy serwerowe, ponieważ ich przewóz wymaga zachowania ostrożności i precyzji.
Z jakimi kosztami wiąże się przeprowadzka międzynarodowa?
Zmiana miejsca zamieszkania zawsze budzi wiele emocji. Nowe otoczenie, porzucenie dotychczasowych przyzwyczajeń, a także zorganizowanie całego przedsięwzięcia często wywołuje stres. Podwójne obawy zwykle pojawiają się przy przeprowadzkach międzynarodowych, gdzie w grę wchodzi nie tylko zmiana miasta, ale i kraju. Aby uniknąć nerwowej atmosfery i sprawnie przewieźć swój dobytek, warto pomyśleć o współpracy z firmą transportową. Poniżej sprawdzamy, od czego zależy koszt takiej usługi oraz na jakie wydatki trzeba się przygotować.
Nasza frma przeprowadzkowa posiada ubezpieczenie
Samodzielna organizacja przeprowadzki może być kłopotliwa. Często problem stanowi już samo spakowanie rzeczy, nie mówiąc już o ich przetransportowaniu do nowego miejsca. Jeśli więc nie masz czasu na organizację całego przedsięwzięcia bądź też denerwujesz się na samą myśl o nim, dobrym rozwiązaniem dla Ciebie jest skorzystanie z usług firmy przeprowadzkowej. Jak wybrać właściwą firmę? Zanim zdecydujesz się na usługi konkretnego przedsiębiorcy, dowiedz się, czy firma posiada ubezpieczenie. Nie decyduj się na współpracę, jeśli firma takim ubezpieczeniem nie dysponuje. Dlaczego ubezpieczenie jest ważne? O tym przeczytasz w dalszej części artykułu.
Jak spakować rzeczy do przeprowadzki?
Przeprowadzka zbliża się wielkimi krokami, a Ty wciąż nie wiesz, od czego zacząć pakowanie? A może masz problem z segregacją przedmiotów i nie masz pomysłu, jak je zabezpieczyć podczas transportu? Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wynajem firmy przeprowadzkowej, która zrobi to za Ciebie. Specjaliści nie tylko odpowiednio zapakują Twoje rzeczy, ale także bezpiecznie przewiozą do miejsca docelowego. Jeśli jednak masz odrobinę czasu, a kartonowy chaos Cię nie przeraża, poznaj kilka wskazówek, dzięki którym lepiej i sprawniej zorganizujesz przeprowadzkę. W poniższym artykule podpowiemy Ci, jak spakować cały dobytek, by niczego nie uszkodzić i jednocześnie zaoszczędzić czas przy rozpakowywaniu przedmiotów w nowym miejscu.
Od czego zacząć przeprowadzkę?
Stres, bałagan i kartony to trzy słowa, które kojarzą się z przeprowadzką. Ilość rzeczy nagromadzonych przez lata oraz ciężkie meble, które trzeba przewieźć do nowego miejsca zamieszkania, sprawiają, że jeszcze przed rozpoczęciem działania wszystkiego się odechciewa. Zwykle jednak nie ma czasu na marudzenie, gdyż kartony same się nie spakują, a rzeczy magicznym sposobem, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki nie przeniosą się pod nowy adres. W takich sytuacja najważniejszy jest zatem plan działania, gdyż dobra organizacja nie tylko pozwala uniknąć niepotrzebnych nerwów, ale także przyspiesza proces pakowania. Od czego zacząć? Jak się pakować? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jak się przeprowadzać bez zbędnego stresu.